EUR 1.9558
USD 1.8014
CHF 2.0465
GBP 2.3259
CNY 2.4896
you tube
mobile version

Фирми:Wizz Air , летище Васил Левски

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:Wizz Air , летище Васил Левски

mail12:15 | 13.03.2025прегледи 194 коментарикоментари 0


Wizz Air въвежда сериозна актуализация на своите услуги на борда: преминаване към безкешова платежна система. От 1 април 2025 г. всички покупки на борда ще бъдат изпълнявани само чрез плащания с карти, включително безконтактни методи като Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay и Google Pay.
Wizz Air също така разширява допълнително възможностите си за плащане, като вече приема карти Revolut в допълнение към VISA и Mastercard, както кредитни, така и дебитни. 
Като част от партньорството на Wizz Air с Revolut, всички нови потребители на платформата могат да получат до 25 евро обратно след като се регистрират и направят първоначална трансакция от поне 5 евро с Revolut**. 
Освен това, пътниците могат да закупят предплатен ваучер чрез мобилното приложение на Wizz Air.

Във връзка с тези промени ще бъдат валидни следните условия:
•    Максималната сума за покупки на борда ще бъде 150 евро на човек.
•    За трансакции на стойност 50 евро или повече ще бъде необходимо представяне на бордна карта.

-------------------

За осми пореден път мрежата на Yettel беше определена за най-добра в България според резултатите от измерванията, проведени от независимата организация за сравнителен анализ umlaut, като този път телекомът е и в топ 10 в Европа според измерванията през 2024 г. Мобилният оператор получи своя осми пореден сертификат Best in Test след като постигна рекордния за него резултат от 957 точки от възможни 1000. Това изключително постижение за първи път нарежда българския оператор в категорията „Outstanding”, с което мрежата му се класира и сред най-добрите 20 в световен мащаб, получили над 950 точки. 

-------------------

Летище „Васил Левски“ – София е отличено от ACI World и Amadeus с престижната награда „Най-добро летище в Европа с 5 до 15
милиона пътници“ за удовлетвореност на пътницитe за 2024 г. Това съобщава операторът на летището СОФ Кънект.
„Тази награда е доказателство за ангажимента ни към нашите пътници и стремежа ни към предоставяне на изключително обслужване. Вложихме
значителни усилия в модернизацията на летището, дигитализацията на услугите и подобряването на комфорта на пътниците. Тази висока оценка от страна на пътниците ни мотивира да продължим с още по-голяма амбиция и отдаденост.“, каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на СОФ Кънект.
През изминалите три години СОФ Кънект реализира множество инициативи, насочени към подобряване на пътническото преживяване – от модернизиране на терминалите и подобряване на чистотата, до улесняване на ориентацията и ускоряване на проверките за сигурност. Тези усилия допринасят за създаването на по-приятно летищно преживяване за милиони пътници годишно.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2524